Co si vzít s sebou do posilovny?

28. května 2011 v 16:47 | Tiney* |  fitness
Tumblr_lhtld19kpr1qchf8xo1_500_large

Hned jako první článek vám sem dávám přehled své fitness kabelky+ pár tipů =)



------------------------------------------------------------------------------------
  1. Lahev s pitím...Během tréninku je dobré průběžně dopňovat tekutiny. Já s seboou vždy nosím alespoň 1l. Doporučuji buď vodu z kohoutku, nebo vodu převařenou. (Převařená voda=jednoduše ohřejete v konvici vodu, kteerou pak nalejete do nádoby a necháte vychlandout).
  2. Dobré boty...Ve špatných botech vás budou bolet nohy nakonec si prokážete medvědí službu... Je důležité aby byly pevné a měly dobrou podrážku. Osvědčené jsou firmy New Balance, Adidas, Nike a Puma. Na trénink nedoporučuji boty od vietnamců.
  3. Ručník... Hodí se, když se zpotíte, většinou si ho dávám na přistroje než na ně sednu. Je dobré ho preventivně mít i pokud vaše fitness centrum poskytuje i sprchy
  4. Deodorant... Netřeba vysvětlovat =)
  5. MP3 přehrávač... Ve fitness centrech většinou hraje rádio a pokud se vám nechce pořád dokola poslouchat jednu písničku tak doporučuji stáhnout si svůj playlist do iPodu či mobilu.
  6. Malá svačina... Je možné, že budete mít po fyzickém výkonu hlad, proto doporučuji vzít do kabelky jablko nebo banán.
TIP: Vždycky, když jsem šla do posilovny mi hrozně vadili zpocení chlapi. Určtiě to znáte. Ti, co měli obvod bicepsů stejný jako moje míry přes břicho. Teď jsem objevila Fitness centrum pro ženy, a nemůžu nic než doporučit! Jsem naprosto spokojená. Stačí zapátrat na internetu, v Praze určitě něco takového je.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama